wracając do tematu, jak to jest z tą żywotnością ??
pytanie o żywotność silnika 1,2 tsi (105KM)
Zwiń
X
-
@kapi
Jest już napisane powyżej, na chwilę obecną nie ma problemów z nowymi jednostkami TSI w O3/Golf 7/Leon 3
@Ceed1
Myślę że każdy kto kupuje relatywnie drogie auto w salonie liczy się z tym, że albo pojeździ nim te +5 lat, albo sprzeda wcześniej z dużą utratą wartości. Inna sprawa dotyczy utraty wartości gdy auto ma wadę fabryczną (jak O2FL 1.4 TSI). Tutaj wystarczy odwiedzić znany serwis aukcyjny by zobaczyć, że większość O2FL które tam "się sprzedają" mają właśnie ten nieszczęsny silnik. Winę tego stanu rzeczy nie ponosi nabywca (który tutaj występuje w roli poszkodowanego), a dystrybutor Skody, który po okresie gwarancyjnym umywa ręce w przypadku gdy poleci rozrząd i koszty naprawy wyjdą tyle co używany silnik z rynku wtórnego.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Ceed1greg505. Mój samochód ma 4 lata i 72 tyś przebiegu. Kupiłem go jako nowy. Zmartwię więc Was ( Ciebie i Milorda ). Nie zamierzam go sprzedawać przez następne 5-6 lat. Tak, że nie przejmujcie się, nie napinam się. Tak w ogóle to na razie u mnie w silniku z rozrządem wszystko ok. Bardziej martwiłbym się waszymi "cackami" bo mają mocne silniki i jak je będziecie sprzedawać to sprzedacie za ułamek ceny którą zapłaciliście w salonie. Na pewno będzie to strata niewspółmiernie większa niż moja "niechcianego" przez nikogo 1,4 TSI.
W 1.4 łańcuch traktujesz jak pasek i tyle.
Co to 1.2, za wczesnie na opinie.
Komentarz
-
Komentarz